SAAC Volleyball Selection Team

Dear Families,

In order for staff members to meet with the visiting accreditation team, school will dismiss at 2:45pm next Friday, October 13th.   After school activities will not be held and the 5:15pm bus will not run.

Save the date!
Summer Camp is just around the corner!  Camp will be held for students from K4 – 8th Grade, January 15th – 26th.  More details to come soon.

I would like to take this opportunity to congratulate to our High School SAAC Volleyball Selection Team.  The following players will be competing in Lima, Peru, October 19 – 21.  We wish our Condors the very best of luck as they take on teams from Ecuador, Brazil, Uruguay, Chile, and Peru.  And we thank our dedicated Coaches, Alejandra Guerrero, Gimena Segovia, Leon Rajamanovich and Santiago Bertini for working during their spring break!

Name of Student
PROVASI, Matteo

Good luck, Condors!

Rosemary

Elementary School Elementary School Middle School HIGH SCHOOL FROM THE WELLNESS CENTER

Estimadas familias,

Para que el cuerpo docente pueda reunirse con el equipo de acreditación que nos visita, el horario de salida de los estudiantes será a las 2.45pm el próximo viernes, 13 de octubre. No se llevarán a cabo actividades extraescolares, ni habrá servicio de bus de las 5.15.

Marquen la fecha!!
El Summer Camp ya casi está aquí!  Se llevará a cabo para estudiantes de K4 a 8vo grado, desde el 15 de enero al 26 de enero. Pronto tendrán mayor información.

En esta oportunidad me gustaría felicitar a nuestros equipos de Volleyball de SAAC de High School. Los siguientes jugadores estarán compitiendo en Lima, Perú, del 19 al 21 de octubre.  Les deseamos la mejor de las suertes a nuestros Cóndores, en tanto se enfrentan a equipos de Ecuador, Brasil, Uruguay, Chile y Perú. Y les agradecemos a nuestros dedicados entrenadores, Alejandra Guerrero, Gimena Segovia, Leon Rajamanovich y Santiago Bertini por trabajar durante el receso de primavera!

Nombre del estudiante
1 MANEFFA, Elena