News from the PAL

We are so thankful for a wonderful start to the new school year!  Thank you for taking time out of your first day of school to attend our Welcome Back Coffee.  So many new and returning faces!!
Below please find a list of our August Activities:
Tuesday, August 15th – PAL InfoTalk – Security in Argentina.. 8:30 AM- Lincoln Multi-Purpose Room

Thursday, August 17th – PAL Toddler Coffee… 10 am – 12 noon – Lincoln Multi-Purpose Room (THIS EVENT IS EVERY THURSDAY)

Friday, August 25th – PAL Zone Coffees

Tigre Zone – 9 am coffee at Starbucks located in the Nordelta Commercal Center

Norte Zone (General PAZ to San Fernando) – 8:30 at Le Pain located at 13837 Libertador, Martinez

Downtown – 9:30 am at Le Pain located in the Recoleta Mall

Thursday, August 31st – PAL Book Club – 8 AM… Book Club takes place at Suca, Libertador 15310 San Isidro (THIS EVENT IS THE LAST THURSDAY OF EVERY MONTH)

Please remember to find us on Facebook.
Remember we will also keep the calendar up to date via the school website and you can find all our happenings on the PAL portion of the school website as well!

Estamos muy agradecidos por un maravilloso comienzo de ciclo lectivo! Gracias por tomarse el tiempo, durante el primer día de clases, para acercarse a nuestro Café de bienvenida. Fue un placer ver tantas caras nuevas y ya conocidas.
Debajo encontrarán una lista de nuestras actividades de agosto:
Martes 15 de agosto – PAL InfoTalk – Seguridad en Argentina. 8:30 AM- Lincoln Multi-Purpose Room

Jueves 17 de agosto – PAL Toddler Coffee. 10 am – 12 noon – Lincoln Multi-Purpose Room (Esta actividad es todos los jueves)

Viernes 25 de agosto – PAL Zone Coffees

Zona Tigre – café a las 9 am, en el Starbucks ubicado en el Centro Comercial Nordelta

Zona Norte (General Paz a San Fernando) – 8:30 am en Le Pain, ubicado en Libertador 13837, Martínez

Cenro – 9:30 am en Le Pain, ubicado en el Recoleta Mall

Jueves 31 de agosto – PAL Book Club – 8 AM. El Book Club se realiza en Suca, Libertador 15310, San Isidro (Esta actividad se realiza el último jueves de cada mes)

Recuerde que también nos puede encontrar en Facebook.
Y también mantenemos el calendario actualizado a través de la página web del colegio y puede encontrar las actividades de PAL en nuestra sección de esa misma página web.