LEC 2017

Today and tomorrow we’re hosting our 7th LEC Conference, with amazing presentations. During these days, more than two hundred of teachers and speakers from 49 educational institutions are visiting our campus.

We also have a gorgeous craft fair, organized by PAL.

You can check the schedule of the keynotes and presentations here. And have a glance at @LEC_2017, and the hashtags #LEC2017, #aelincoln #aelpd.

Letter from Michael Martell Elementary School Middle School High School Athletics and Activities wellness centre LEC 2017

Hoy y mañana estamos organizando nuestra 7ª Conferencia de LEC, con sorprendentes presentaciones. En estos días, más de doscientos maestros y conferencistas de 49 instituciones educativas están visitando nuestro campus.

También tenemos una magnífica feria de artesanía, organizada por PAL.

Puede revisar el cronograma de las presentaciones aquí. Y echar un vistazo a @ LEC_2017, y los hashtags # LEC2017, #aelincoln #aelpd.