Medical Health Certificates

As mentioned in previous notifications you have to submit the Medical Health Certificate signed by a doctor licensed in Argentina after a month from starting classes at Lincoln.

For families who started in August the due date is during September (this depends on the date that you started school).

Please do so or your child/children will not be allowed to participate of Physical Education classes or After School activities until submitted.

Warmest regards,

Letter from Michael Martell Elementary School Middle School High School Athletics and Activities LEC 2017

Estimados Padres,

Como se estuvo haciendo referencia en notificaciones previas, deben someter el Certificado Médico de Buena Salud firmado por un médico matriculado en Argentina luego de haberse cumplido un mes de empezadas las clases en el Lincoln.

Para aquellas familias que hayan empezado en Agosto recuerden que la fecha límite de entrega es durante Septiembre (esto va a depender de la fecha en la que ingresaron al colegio).

Por favor envíelo ya que el/los chicos no podrán participar de Educación Física o After School Activities hasta que éste no se presente.

Saludos,