From the Wellness Center
,

From the Wellness Center

Welcome to this new school year! Hope you had a nice & healthy holiday.
We are happy to be here with you again!

Please remember that every student should submit to the Wellness Center:

• 2017-2018 Health Form which includes the Doctor’s Medical Health Certificate and the Dental Health Certificate if you have not done this yet.

The form should be submitted by August 22nd. Students who have not submitted the form by this date will not be allowed to participate in PE, after school activities, or any other activities after due date. Completed forms should be submitted to the ES, MS, or HS secretary.

• Vaccination records /updates if applicable

You can find our Health Policies / Health Form in the following link

Upcoming Events: September 4 & 5: MS/HS Lice & Fungus Medical Checkup

If you have any doubt please don’t hesitate to contact us or come by our office.

Hope you have a great start!

The Nurses
nurse@lincoln.edu.ar

Estimados padres,

¡Bienvenidos a este nuevo año escolar! Esperamos que hayan tenido un lindo y saludable descanso.
іEstamos muy contentas de compartir este nuevo año con todos ustedes!

Por favor recuerden que cada alumno debe entregar al Wellness Center lo siguiente:

• 2017- 2018 Formulario Anual de Salud que incluye el Certificado Médico de Buena Salud y el Certificado Bucodental, si aún no lo han hecho.

La fecha límite para entregar el formulario será: el 22 de agosto. Quienes no hayan entregado los formularios luego de esta fecha, no podrán participar en educación física, actividades después del colegio o ninguna otra actividad. Los formularios completos deberán ser entregados a las secretarias de ES, MS o HS.

• Certificados de vacunación / actualizaciones si aplica

Podrán encontrar nuestras Políticas de Salud, así como el Formulario de Salud en el siguiente link

Próximos Eventos: 4-5 de septiembre: Revisiones médicas en Middle School y High School

Si tienen alguna inquietud, por favor no duden en contactarnos o pasar por nuestra oficina.

¡Esperamos que tengan un gran comienzo!

Las Nurses
nurse@lincoln.edu.ar