New England Association of Colleges and Schools Accreditation

Dear Lincoln,

As you may already know, we received the New England Association of Colleges and Schools report following a visit by a 10-person team of experts who went over the school with a fine-tooth comb and affirmed all the wonderful work that our community has done. Proudly, we were awarded re-accreditation in NEASC.

On February 27th, we will communicate a summary of the report at the PAL coffee morning. In the following weeks, we will make a distillation of all the commendations and recommendations by the visiting team as well as a link to the full report available to the Lincoln community. In the meantime, here is the link to the letter which accompanied the report.

Thank you, always, for your support in helping us in this very important task of continuing school improvement.

Stacy Wallace & Gregory Hines
School Improvement Team Co-Chairs

Querida comunidad de Lincoln:

Como ya sabrán, recibimos el informe de la  New England Association of Colleges and Schools luego de la visita de un equipo de diez expertos que observaron la escuela con lupa y afirmaron todo el trabajo maravilloso que nuestra comunidad ha realizado. Orgullosamente, nos otorgaron una nueva acreditación en NEASC.

El 27 de febrero comunicaremos un resumen del informe en la mañana de café PAL. En las próximas semanas, compartiremos los elogios y recomendaciones del equipo visitante, así como un enlace al informe completo disponible para la comunidad de Lincoln. Mientras tanto, aquí está el enlace a la carta que acompañó el informe.

Gracias, siempre, por su apoyo para ayudarnos en esta importante tarea de continuar mejorando la escuela.

Stacy Wallace & Gregory Hines
Co-responsables del Equipo de Mejora Escolar